Reply
Wed 4 Feb, 2009 11:44 am
looking for my biologic father and informations FRANCE
(Sorry for my poor english but it the only website I meet on Children of god...)
Im 25 years old and im looking for my biologic father and his child, I dont know him but I have only his name "Jean francois" , in 1982 I know he was about 20/25 years old with a little bit red hair he was studying science and he was born in britain in Nord East france , and his wife name "Josette" who is probably a Martinique woman.
My parents was meet in camping in South of France around 1982 were they were some of familly COG, the name of the city is "Marseille". They were together members of the COG and they were together also married with 2 child for him (one baby and little child) and with 3 daugthers to my mother (names of my sisters Jehanne:8year, Gabrielle: 4year and Marie:1year (marie have brown skin)
The name of my mother is ( "Eve"....or "susie"...and at last abigael, she played guitar), his husband name was "Paul" and also "Cl?ment"(he made a sideshow who he was a "trainer flea") , this man gave me my surname "REIX" but i know its not my biologic father...
"Eve and cl?ment" or "Susie and Paul" had spend 10 years in the Children of God (1976...1983) They were in lot of french city (bordeaux, clermont ferrand marseille, nancy...) and also in Corsica (french south island) and in Tunisia (north africa).
They left COG by force with intervention of french police in Marseille...during my mother pregnancy of me.
After my parents lived in Nancy and after in Merignac near Bordeaux in a house. I remember some of family who went in my garden spend week from the COG...after left COG.
I dont know if my biologic father "jean francois and josette" have left COG...
Sorry I havent got a lot of informations ...My parent dont remember his surname,
Please if you have some little informations or if you recognize one of this personn answer me!! I m looking for my real identity to begin my real life!
Pouvez-vous m'aider ? faire une d?marche personnelle de recherche sachant que ce sont les seules informations dont je dispose?
Y-a t-il des associations pour les ex membres de la secte qui pourrait m'orienter?
Etant dans une qu?te d'identit? je reste ouverte ? toute petite information succeptible de m'aider.
[url]IN FRENCH FOR FRENCH PEOPLE:[/url]
Aujourd'hui ag?e de 25 ans je recherche mon p?re biologique que je ne connais pas et dont je n'ai que le pr?nom et le pr?nom de sa femme.(jean francois et son epouse josette)
Mes parents se sont rencontr?s dans la secte o? ils ont passer environs 10 ans, je suis n?e d'une rencontre de 2 membres de la secte mari?s respectivement de leur cot?.
Je dispose ? ce jour que de tr?s peu d'informations.
Ma date de conception est dat?e de oct/nov 1982 ? Marseille dans un camping ou ?tait r?unies plusieurs famille de la secte "Les enfants de dieu".Jean Francois est alors ag?e d'une vingtaine d'ann?e, originaire de Bretagne, il est roux et a fait des ?tudes dans les sciences..Mari? ? l'?poque ? Josette une martiniquaise avec qui il a avait 2 enfants en bas ages.(ma mere avait accompagn? sa femme pour accoucher)
Ma m?re s'apelle Marie christine REIX (alias "susie" ou "eve"ou encore "abigael") et mon p?re l?gal qui m'a reconnu jean patrick REIX (alias"paul"ou "cl?ment").
Mes parents sont par la suite sortis de la secte . Je ne sais pas si Jean francois et sa femme y sont rest?s (nouveau nom "La Famille).
Y-a t-il des associations pour les ex membres de la secte qui pourrait m'orienter?
Etant dans une qu?te d'identit? je reste ouverte ? toute petite information succeptible de m'aider.
Le nom de mes soeur ? l'?poque : Jehanne, gabrielle et marie qui a la peau hal?e...